Welcome to Our Community

Wanting to join the rest of our members? Feel free to sign up today.

HoP dance party

Discussion in 'Music & Movie Lounge' started by Maestro, Feb 17, 2016.

  1. BlastorZ

    BlastorZ Well-Known Member
    S-Admin Clan Member System Operator

    Joined:
    Sep 19, 2015
    Messages:
    1,071
    Likes Received:
    308
    Clean the spit falling out of our mouth.


     
    ToX and ChusS like this.
  2. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    This one is for @AluSagat77 and co. Sick hip hop beat I dropped! I saw it first time from this Aaron Gordon mixtape of this basketball player :D



     
    AluSagat77 likes this.
  3. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    GUYS I HoPe THIS IS GOING TO INSPIRE YOU A LOT!

    I AM A BIG FAN OF CHINESE MARTIAL ARTS MOVIES AND THIS PARTICULAR TRACK AND VIDEO IS JUST OUTTA THIS WORLD :D

     
    Malina likes this.
  4. Malina

    Malina VIP

    Joined:
    Jul 29, 2016
    Messages:
    255
    Likes Received:
    451



    For you Maestro! haha
     
    ToX and Maestro like this.
  5. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    WHAHAHAHAHA thanks! listened for two times lol. For sure my style of dance and my style of roleplay bed games lol. Definately my style of blonde doll as well :D:D:D. UHHHHH! SEXY STUFF I LOVE IT!
     
    Malina likes this.
  6. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    @fragin Some real gangsta shit right here :D. Do not listen to modern day candy bullshit. THIS SONG IS LIKE UNREAL!

    Still remember banging this song like in 2005 JUST UNREAL SONG!

    " Walk like a PIMP bitch talk like a soldier! "

     
  7. AluSagat77

    AluSagat77 Active Member
    S-Admin Clan Member Member of the month

    Joined:
    Jun 3, 2016
    Messages:
    116
    Likes Received:
    123
    Good Videos hehehe :-D !

    Papito Papito Papito WAHAHAHAH
     
    Malina and Maestro like this.
  8. Gun4hire

    Gun4hire Hail faii.
    S-Admin Tournament Management Steam Member Clan Member Forum Moderator

    Joined:
    Sep 19, 2015
    Messages:
    1,018
    Likes Received:
    512

    + this also amazing imo
    found this shit like yesterday, one of the greatest chill songs that i've ever heard.
     
    ToX likes this.
  9. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499


    AND THAT'S THE WAY IT IS!!!

    Played to this music on server
     
    #169 Maestro, Mar 22, 2017
    Last edited: Mar 22, 2017
  10. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    I am such a retard lool. I can't be becoming like a sentimental pussy here lol. But honestly SOF2 + Romantic songs combo is like SO FUCKING AWESOME! My collection has one of the best songs in it! :D. Either way let me share this song with ya'll! AMAZING SONG WITH AMAZING MESSAGE!



    BUT BABY YOU ARE A RIGHT KIND OF WRONG!
     
  11. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    LOVE THIS SONG :D



    I need a hero
    I'm holding out for a hero 'til the end of the night
    He's gotta be strong
    And he's gotta be fast
    And he's gotta be fresh from the fight
    I need a hero
    I'm holding out for a hero 'til the morning light
    He's gotta be sure
    And it's gotta be soon
    And he's gotta be larger than life!
    Larger than life


    -------


    Somewhere after midnight
    In my wildest fantasy
    Somewhere just beyond my reach
    There's someone reaching back for me
    Racing on the thunder and rising with the heat
    It's gonna take a superman to sweep me off my feet​
     
  12. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499


    I gotta make it to heaven, for going through hell
    Gotta make it to heaven, gotta make it to heaven
    I gotta make it to heaven, for going through hel
    Gotta make it to heaven I HoPe I make it to heaven

    ------------------------------------------

    Some say I'm paranoid I say I'm careful how I choose my friends
    Then if I see you once I ain't going again...
    First Zee got murked, then Roy got murked
    And homies still in the hood, why he ain't getting hurt????
    I smell somethin' fishy man it might be a rat!
    Damn niggas switching sides on niggas just like that

    You know me, I stay with a bitch on her knees
    An get guns away in the hood like government cheese
     
    #172 Maestro, Mar 28, 2017
    Last edited: Mar 28, 2017
  13. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    AMAZING MONEY SONG! GODS OF RAP SING IT! 50 CENT JAYZ AND PDIDDY BILLION DOLLAR REMIX!



    50 VERSE

    Come on man, I'm hot now, drop now, top down I got style
    Been around the block pal imagine what I got now
    The Bentley the Ferrari, maybe the Bugatti
    Range and Maserati, I got 'em all, goddamn

    My money, my-my-my money, long
    I blackout and break a bat on your ass like Barry Bonds
    I get it, I'm down for the jooks now what's up
    I'm with it, I told you I was gon' cake up
    I did it, niggas tryna show me how to ball
    Man, they tryna buy some Gucci, I'm tryna buy the mall
    You came to get a little bit I'm tryna get it all

    My new bitch a cool bitch I'm fitting to make her spoiled
    If my watch is right, my stocks is right
    But don't be shocked tonight, if you get shot tonight
    Still gutter like a mothafucka, chipped up
    Don't be surprised when I grip up, you slip up you could get it

    P DIDDY VERSE IS MY FAVORITE!!!!

    I LOVE BEING AROUND MONEY MAN!
    Bo knows but Diddy did it
    Cars, jewelry and big homes, yeah, Diddy did it
    Shootouts, coastal beefs, yeah, Diddy did it
    But my lawyer's so good that Diddy got aquitted
    I met J. Lopez out in St. Tropez
    While you was riding around in Miami on mopeds
    Oh, you just got here
    I been doin this shit for over ten years
    I am chilling, in Sean John denim
    Nigga I don't walk nowhere I'm four wheeling
    Champagne spilling, chilling, no ceiling
    Stealing a quarter million, feeling, ice grilling
    Hit the avenue, earthquake up the morgue
    Give Jacob a call then make a withdrawal
    Face on the Forbes in '94 I did it
    For the record I'm a Bad Boy now let's get it!

    [​IMG]

    I pick the pounds, the pesos, the yen
    I celebrate and I'm fresh out the pen
    I'm a hustler, I'm back at it again
    I'm bad and I don't play pretend, fuck with 'em, Jay

     
  14. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    GOOD MUSIC IN THIS BITCH NOW DROP THAT MOTHERFUCKING BEAT!



    Okay, this to all of my enemies that seeing me gettin' guap right now
    Seeing me gettin' guap right now, seeing me gettin' guap right now
    This to all of my hatin' hoes that seeing me gettin' guap right now
    Seeing me gettin' guap right now, hell yeah, I won't stop right now
    This to all my old hoes that seeing me gettin' guap right now
    Seeing me gettin' guap right now, hell yeah, I won't stop right now
    Seeing me gettin' guap right now, hell no, I won't stop right now
    Hell no, I won't stop right now, seeing me gettin' guap right now

    Okay, I need 50k large (right now)
    My momma needed a new crib (right now)
    My daddy need a new car (right now)
    So I be goin' so hard (right now)
    Detroit is my yard (right now)
    I need a 17 car garage (right now)
    I need a 17 broad menage (right now)
    I need a jail house to free my dogs (right now)
    I done paid taxes, paid dues, paid bills my whole life so I'ma throw money in the air,
    Like I'm tryin' to pay the sky (Oh yeah)
    Told myself that man if I can't live like this, I'd rather die (Die)
    I give it up to God, and he always replies
    "Control yo' hoes, you let her talk to you crazy
    You got baby mama drama, you ain't even got you no baby!"
    You fugazi, b-boss up, boss up with your time dog
    You ain't got time for no hoes, I ain't even got time for time off​
     
  15. ToX

    ToX Member

    Joined:
    Jul 2, 2016
    Messages:
    20
    Likes Received:
    28


    After this song u will be killing like fucking gladiator ;)
     
    Gun4hire and Maestro like this.
  16. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    EXACTLY MY FUCKING MENTALITY!



    You only get one life my nigga
    And they steady throwin stones but I'm alright my nigga

    The same way they did Christ my nigga
    But I ain't mad at 'em, they hurtin and I'm alright my nigga

    See "I'm a Hustla" homey and you a customer homey
    I ain't Cassidy or Jigga but you can't touch me homey
    I get my money from the block nigga the Ghetto Bill Gates
    I got niggas on my team from the South to the Bay
    I didn't change when I made it I kept stackin my bacon
    I'm on the block hustlin hard like I'm black and Jamaican
    First they love you then hate you, man these bitches'll break you
    From the streets to the pen, man these niggas'll fade you
    Man yo' mother could take you, man yo' brother could hate you
    I got cousins tryin to kill each other, catchin the vapors
    Disown ya mayne, run up on ya mayne
    Pac said what don't kill you make you stronger mayne

    ---------------------

    Niggas rattin for cream, rappers switchin up teams
    I'm like Michael Jordan nigga I'm tryin to follow my dream
    Real niggas gon' feel me, see these streets'll kill me
    But I'm out here thuggin tryin to feed these children
    Turn my family against me, man these cops'll flip me
    Play my records if I die, like radio miss me
    Ghetto niggas made history, then the media hit me
    I guess I ain't controversy enough like Game and 50
    I'm from the streets my nigga, pack that heat my nigga
    I'm a boss but suit and ties that ain't me my nigga
    I'm from the hood my nigga, what's good my nigga
    Uptown, Callope, I'm a bull my nigga
    I'm on the block gettin paper nigga you can't hate me nigga
    My son worth seven figures you can't break me nigga
    I'm on the grind gettin cheddar and cheese
    And I started in the ghetto back in New Orleans!
    I'm a hustler homey!​
     
  17. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    SlimShady likes this.
  18. SlimShady

    SlimShady Well-Known Member
    Server Regular THE LEGEND

    Joined:
    Jan 2, 2016
    Messages:
    753
    Likes Received:
    881
    ...it's so confusing:oops:
     
    Maestro likes this.
  19. RUS

    RUS Well-known Russian
    Server Regular THE LEGEND VIP

    Joined:
    Aug 25, 2015
    Messages:
    1,060
    Likes Received:
    658
    A strange male voice...
     
    Maestro likes this.
  20. Maestro

    Maestro Sexy And Deadly Joker
    S-Admin Tournament Management Clan Member

    Joined:
    Nov 16, 2015
    Messages:
    5,588
    Likes Received:
    1,499
    I love this song so much!!!



    This is exactly why I do not trust women :D

    Hats off to True Detective one of the best series on the planet.​
     

Share This Page